Case Study natjecanje 2009 |
Autor Nenad Buljan |
Subota, 13 Ožujak 2010 10:18 |
Svi smo mi na IEDC-u razvijali svoje poslovne vještine koristeći studije poslovnih slučajeva (Case Studies) kao metodu učenja. Želeći približiti tu metodu učenja i onima koji to nisu (ili barem ne često) imali prigodu, Klub je pokrenuo godišnje natjecanje u rješavanju studija poslovnih slučajeva, sa željom da i ovu klupsku aktivnost pretvorimo u tradiciju. Ideja natjecanja je da kompanije sudionice natjecanja pošalju timove sastavljene od 5-6 mladih menadžera s potencijalom za osobni rast i razvoj, te da oni u simuliranoj poslovnoj situaciji, u zadanom vremenu od 24 sata, kao tim ponude rješenja za navedenu situaciju. Svoje prijedloge, natjecatelji prezentiraju pred žirijem koji se sastoji od jednog profesora s IEDC te nekoliko iskusnih menadžera, koji za potrebe natjecanja predstavljaju upravu ili nadzorni odbor kompanije. Cjelovita analiza poslovanja kompanije u relativno kratkom vremenu, timski rad na izradi prijedloga unapređenja temeljem te analize, prezentiranje pred upravom/nadzornim odborom, samo su neka od iskustava koja se nude natjecateljima u "laboratorijskim uvjetima" koje imaju na natjecanju. Takva iskustva koja su poslovno relevantna, a pri čemu moguće pogreške ne rezultiraju negativnim posljedicima za poslovanje firme svakako doprinose osobnom razvoju natjecatelja. 2009. godine natjecanje je održano po drugi put, a sudjelovali su natjecateljski timovi iz 6 kompanija:
U finalu je najuspješniji bio tim IBM Hrvatska, ali i svi ostali timovi su prezentirali interesantna rješanja, a prema izjavama natjecatelja iskustvo ovakvog timskog rada im je bilo vrlo korisno. |